22 Aralık 2013 Pazar

Seni bütün olarak istiyorum




Dışarıda yağmur çiseliyor.Yine şuh bir bahar sabahı.Kaçta kaçın benim?Kanımda, kafamda sen varsın.Sesin yetmiyor bana.Seni bütün olarak istiyorum,etinle,iskeletinle, rüyalarınla bütün.Ve yalnız benim olarak.Mazini kıskanıyorum.Halini kıskanıyorum.Kendini rahat hissetmen beni kudurtuyor.Anlarsan anla,ben anlayamıyorum. Acı duymaman için derimi yüzdürtürüm, ama ayrılığın seni üzmediğini, yaralamadığını düşünmek kanımı tepeme çıkarıyor.Üstelik buna imkan olmadığını da biliyorum.Biliyorum ki, benimsin, yalnız benim, ebediyen benim.Dudaklarım, dudaklarına, tenim tenine, ruhum ruhuna alevden harflerle damgasını vurmuştur.Bu damgayı ancak ölüm silebilir.Biliyorum ki mustaripsin.Ekim,kasım,aralık,ocak..O zamana kadar yaşayacak mıyım? Vaham benim.Yine susuzum, eskisinden daha susuzum.Belki uzviyetin(canlılık) isyanı bu, korkunç bir isyan.
Tepeden tırnağa öperek.


Cemil Meriç
Lamia Hanım'a Mektuplar(Jurnal cilt 2)
Syf-31
İletişim Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder